Site icon Όλο Υγεία

Συνέντευξη για δουλειά: Το Νο1 λάθος που δεν θέλουν να βλέπουν οι CEO

συνέντευξη για δουλειά; Τι δεν θέλουν να βλέπουν οι CEO για να σας προσλάβουν

Φωτογραφία: 123rf

Ποιο είναι το Νο1 προειδοποιητικό σημάδι που αναζητούν οι CEO σε υποψήφιους υπαλλήλους σε συνέντευξη για δουλειά για να αποφύγουν να τους προσλάβουν; Ανακαλύψτε τον καθοριστικό παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει την επιτυχία σας στον χώρο εργασίας.

Ανάμεσα στους πολλούς τύπους ανθρώπων και τους διαφορετικούς χαρακτήρες που απαρτίζουν έναν εργασιακό χώρο, ένας  συγκεκριμένος τύπος εργαζομένου ξεχωρίζει ως το βασικό «προειδοποιητικό σημάδι» για μια κακή συνεργασία για την ιαπωνικής καταγωγής Shizu Okusa, CEO της εταιρείας ευεξίας Apothékary με έδρα τη Νέα Υόρκη.

Γιατί επιλέγετε το γκρι χρώμα; Ειδικοί εξηγούν τι σημαίνει για την προσωπικότητά σας και τι συναισθήματα προκαλεί

Συνέντευξη για δουλειά: Η επικοινωνία στις διαφωνίες είναι ενδεικτική για τους CEO

Είναι το άτομο που δεν επικοινωνεί σωστά, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης ή διαφωνίας, λέει η Okusa, σύμφωνα με το CNBC. Η ίδια μάλιστα αποφεύγει τους ανθρώπους που ασκούν δημόσια κριτική στους συναδέλφους τους, καθώς αυτό σπάνια ενισχύει τον εποικοδομητικό διάλογο και συχνά οδηγεί σε συγκρούσεις.

«Όταν συμβαίνει κάτι κακό, είναι πολύ εύκολο να μπεις σε μια συνάντηση με πολλούς άλλους και να εκθέσεις κάποιον», λέει η Okusa, της οποίας η εταιρεία απέφερε έσοδα 20 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε εννέα μήνες το 2024, σύμφωνα με το CNBC. Το να κάνεις κάτι τέτοιο «ποτέ δεν πηγαίνει καλά».

Έχετε δει πιθανώς αυτό το σενάριο να εξελίσσεται είτε σε μια ταινία είτε στην πραγματική ζωή. Ένας διευθυντής, δυσαρεστημένος με τη δουλειά ενός υπαλλήλου, τον χρησιμοποιεί ως παράδειγμα μπροστά σε όλη την ομάδα. Ένας συνάδελφος εκθέτει κάποιον άλλον για τη μη συμμετοχή του σε ένα σημαντικό έργο, στη μέση του γραφείου.

Αυτές οι καταστάσεις μπορούν να αποξενώσουν τους εργαζομένους — ακόμη και όσους δεν συμμετέχουν, αλλά αισθάνονται άβολα παρακολουθώντας τη σύγκρουση — και πιθανώς να οδηγήσουν σε ζητήματα Ανθρώπινου Δυναμικού, λόγω της δημιουργίας ενός εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Εναλλακτικά, δοκιμάστε να «προσεγγίσετε τους ανθρώπους», προτείνει η Okusa: «Καλέστε τους να μιλήσετε ιδιωτικά και εκφράστε τις ανησυχίες σας άμεσα, ώστε να μπορέσετε να συζητήσετε χωρίς φόβο για ντροπή ή κρίση από τρίτους».

Επαγγελματικός προσανατολισμός: Ένα ταξίδι αυτογνωσίας που ξεκινάει από το σπίτι

Πώς να θέσετε θετικά πρότυπα στην επικοινωνία

«Πιστεύω ότι οι περισσότερες αποτυχίες συμβαίνουν λόγω κακής επικοινωνίας», λέει η Okusa, προσθέτοντας ότι οι διευθυντές πρέπει να θέτουν θετικά πρότυπα για την κουλτούρα και την επικοινωνία. «Ή θα μπορούσαν να ειπωθούν καλύτερα τα πράγματα, ή να μοιραστούν καλύτερα, ή το πλαίσιο να ήταν λανθασμένο».

Πώς να επιλύετε εποικοδομητικά τις συγκρούσεις στον χώρο εργασίας

«Την επόμενη φορά που θα έχετε μια διαφωνία με έναν συνάδελφο, μην ξεσπάτε σε αυτόν στη διάρκεια μιας συνάντησης ή διαδικτυακά. Κάντε ένα βήμα πίσω και αξιολογήστε την κατάσταση», συμβουλεύει η Αμερικανή Carolyn Kleiman, ειδικός καριέρας στο Resume Builder, επίσης σύμφωνα με το CNBC.

Αν, για παράδειγμα, σας αρέσει να ολοκληρώνετε τις υποχρεώσεις σας εγκαίρως, ενώ ο συνάδελφός σας τις αφήνει για την τελευταία στιγμή, μπορείτε να εκφράσετε την ανησυχία σας με μια σύντομη συνάντηση μεταξύ σας, λέει η Kleiman. Αν το πρόβλημα αφορά τον χαρακτήρα ή την προσωπικότητα κάποιου, ίσως «θέλετε να περιορίσετε τις αλληλεπιδράσεις σας». «Κρατήστε τις συζητήσεις σας σύντομες, επιφανειακές και επαγγελματικές», προσθέτει.

Τι να κάνετε αν ο διευθυντής σας δεν επικοινωνεί σωστά

Αν το πρόβλημα είναι με τον διευθυντή σας, καταγράψτε το και αναφέρετέ το στην επόμενη προσωπική σας συνάντηση, προτείνει η Kleiman. Πείτε κάτι όπως: «Παρατήρησα ότι έχετε την τάση να κάνετε … . Θα μου φαινόταν χρήσιμο αν κάνατε … ».

Το να έχετε έναν διευθυντή που δεν διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες είναι δύσκολο. Προσπαθήστε να έχετε θετικές προθέσεις, και αν η συμπεριφορά του δεν αλλάξει, εξετάστε το ενδεχόμενο να κλιμακώσετε το θέμα στο Ανθρώπινο Δυναμικό, ειδικά αν οι συνάδελφοί σας έχουν παρόμοιες εμπειρίες, συμβουλεύει ο Αμερικανός Gorick Ng, σύμβουλος καριέρας στο Χάρβαρντ.

Η λέξη που ο Steve Jobs πίστευε ότι δημιουργεί αληθινούς ηγέτες και ευτυχισμένους ανθρώπους

«Κανένας διευθυντής δεν ξυπνά το πρωί και σκέφτεται, “Πώς μπορώ να κάνω τη ζωή της ομάδας μου όσο το δυνατόν πιο δύσκολη και δυστυχισμένη γίνεται;”», λέει ο Ng. «Πρέπει να σκέφτεται, “Πώς μπορούμε να ολοκληρώσουμε αυτή τη δουλειά και να ζήσουμε μια ευτυχισμένη ζωή;”».

Πηγές: CNBC, ResearchGate (1), ResearchGate (2)

Όλο Υγεία

Exit mobile version