Η πρωτοβουλία, της Cosmomed με τίτλο «Κάθε ροζ γάντι filoskin, μια νίκη ενάντια στον καρκίνο του μαστού», στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των γυναικών για τη σπουδαιότητα της πρόληψης.
Μια σημαντική πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της πρόληψης του καρκίνου του μαστού, αναλαμβάνει η Cosmomed, κορυφαία εταιρεία στην αγορά ιατρικών προϊόντων και ειδών ατομικής προστασίας.
Η εταιρεία υλοποιεί μια σημαντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) για την υποστήριξη του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της πρόληψης του καρκίνου του μαστού.
«Κατά τη διάρκεια των μηνών Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, θα επιχειρήσουμε να φορέσουν ροζ γάντια όσο το δυνατόν περισσότεροι επαγγελματίες και καταναλωτές με σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Τα ροζ γάντια filoskin θα φορεθούν από το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα, αλλά θα διατεθούν επίσης και στους καταναλωτές μέσω των φαρμακείων.
Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των ροζ γαντιών θα διατεθεί για την υποστήριξη του έργου του «Άλμα Ζωής». Η πρωτοβουλία υπερβαίνει τα όρια του χώρου της υγείας, με μεγάλες βιομηχανίες, εταιρίες εστίασης, ξενοδοχεία και αλυσίδες λιανεμπορίου να ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Cosmomed, στηρίζοντας το έργο του «Άλμα Ζωής», παρέχοντας ροζ γάντια filoskin στους εργαζομένους τους και διαθέτοντας τα προϊόντα στα ράφια τους.
Η πρωτοβουλία, με τίτλο «Κάθε ροζ γάντι filoskin, μια νίκη ενάντια στον καρκίνο του μαστού», στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του γυναικείου πληθυσμού για τη σπουδαιότητα της πρόληψης.
Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλαμβάνει:
- Χρήση ροζ γαντιών filoskin: Το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα καθώς και οι εργαζόμενοι σε πολλές εταιρίες ανά την Ελλάδα θα φορούν τα ροζ γάντια filoskin για δύο μήνες, υπενθυμίζοντας στις γυναίκες τη σημασία της τακτικής πρόληψης. Επίσης, τα ροζ γάντια θα διατίθενται μέσω φαρμακείων και super-market στους τελικούς καταναλωτές.
- Δωρεά προς «Άλμα Ζωής»: Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των ροζ γαντιών filoskin θα προσφερθεί στο «Άλμα Ζωής», ενισχύοντας το πολύτιμο έργο του οργανισμού στην ενημέρωση, πρόληψη και υποστήριξη γυναικών που πάσχουν από τον καρκίνο του μαστού.
- Ενημερωτική καμπάνια: banners στις εισόδους των κλινικών και στους χώρους αναμονής των επιχειρήσεων, καθώς και ενημερωτικά φυλλάδια τα οποία θα διατίθενται, θα ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Το μήνυμα της πρόληψης πρέπει να φτάσει σε κάθε γυναίκα
Ο Πέτρος Ζαβακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmomed δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς να συνεργαστούμε με το «Άλμα Ζωής» σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία. Παρατηρούμε εδώ και χρόνια τα θεαματικά αποτελέσματα της έγκαιρης πρόληψης, η οποία είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας θα ενθαρρύνει περισσότερες γυναίκες να εντάξουν αυτές τις απαραίτητες εξετάσεις στη ζωή τους».
Από την πλευρά της η Παρασκευή Μιχαλοπούλου, Πρόεδρος του «Άλμα Ζωής», σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια ανέφερε:
«Ο προληπτικός έλεγχος και η έγκαιρη διάγνωση στον καρκίνο του μαστού σώζουν ζωές. Στόχος μας στο «Άλμα Ζωής» είναι αφενός το μήνυμα της πρόληψης να φτάσει σε κάθε γυναίκα, αφετέρου οι γυναίκες που βιώνουν την ασθένεια να έχουν την υποστήριξη και την ενδυνάμωση που χρειάζονται. Για αυτό είναι χαρά μας που βλέπουμε εταιρείες με κοινωνική υπευθυνότητα και ευαισθησία να γίνονται κοινωνοί των μηνυμάτων μας, να αναγνωρίζουν το έργο μας και να το υποστηρίζουν επενδύοντας σε ενέργειες όπως αυτή. Ευχαριστούμε την Cosmomed για την υποστήριξη».